Követelmények
2008.01.31. 16:23 abelino
(Összevissza, ahogy épp eszembe jutott)
Generáljon "utasokat" és "árukat" (-> feladatok) világszerte. Automatikusan (par) időnként, és gombnyomásra is.
Kapcsolódjon on-line FS2004 (FSUIPC), FSX-hez (SimConnect) is
Mutassa meg honnan-hova a maps.google.com-on, és generáljon KML filet a lokális google-hoz. (v.2)
Engedje a menet közbeni leszállást, majd tovább repülést, közben tankolás, utasok ki-, ill. beszállását.
A lejárt (és nem épp szállított) feladatokat automatice (log!) szedje ki a rendszerből.
A feladatoknak legyenek jellemzői:
kategória
egyedi név
bevétel
súly
mikor jött létre
érvényesség (meddig kell odaérnie)
honnan
hová
most épp hol van
Egyenlőre ennyi jutott eszembe. Majd még folytatom.
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://fsea.blog.hu/api/trackback/id/tr73319708
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bertalba 2008.01.31. 18:36:11
a kezdeményezést komolyan támogatom, akár tesztelői "munkakörben" is :-)
komolyra fordítva a szót, szerintem tartalmaznia kellene a felsoroltakon kívül:
- jutalom? pénz v. pont?
- egy hiba figyelő motort, ha repülés közben hibát észlel, pont-, v pénzlevonást alkamazzon (az későbbi döntés, h mennyire részletesen figyelje, pl. fények, overspeed, rádió, stb...)
- az előírt repülési tervtől való eltérés mértékétől függően szintén...
- a küldetések generálására ne csak automatikusan, hanem manuálisan is legyen lehetőség (a jutalmat a bonyolultság függvényében számítsa ki)
első nekifutásra nekem ennyi...
komolyra fordítva a szót, szerintem tartalmaznia kellene a felsoroltakon kívül:
- jutalom? pénz v. pont?
- egy hiba figyelő motort, ha repülés közben hibát észlel, pont-, v pénzlevonást alkamazzon (az későbbi döntés, h mennyire részletesen figyelje, pl. fények, overspeed, rádió, stb...)
- az előírt repülési tervtől való eltérés mértékétől függően szintén...
- a küldetések generálására ne csak automatikusan, hanem manuálisan is legyen lehetőség (a jutalmat a bonyolultság függvényében számítsa ki)
első nekifutásra nekem ennyi...
abelino 2008.01.31. 21:47:44
Jutalom: "Cég alapitáskor" indulótőke (par függ a mértéke).
Sikeres (crash, hard landing, hiba generátor (verzió 2-ben :-)), karbantartás, ...) szállítás után "fizetség" (bevétel, tőke nő), esetleg szimpátia (megbízhatósági) index a céggel szemben arányában.
Klts oldal: gép vétel, üa, "leszállási illeték" :-), javítások, bázis(ok), gépek fenntartása.
Hiba figyelő motor hoz on-line kapcsolat kell, meg kitalálni, h melyik hiba milyen mértékű hibát (->crash) generáljon, ill mekkora "büntetés" (pénzlevonás) jár érte.
Előirt repterv sztem azért nem lessz, mert a küldetést Te fogod választani, h honnan-hova, mit szállítasz.
Pl: (LHBP), 10 utas Kassa 100$/fő, 5 utas Bécs 50$/fő, 3 fő Taszár 1000$/fő
Repülhetsz egy LHBP-LHTA-LOWW-t, ha beleférsz az időbe! (LHTA-n utas, ill. üa felvétel, ha kell!)
Sikeres (crash, hard landing, hiba generátor (verzió 2-ben :-)), karbantartás, ...) szállítás után "fizetség" (bevétel, tőke nő), esetleg szimpátia (megbízhatósági) index a céggel szemben arányában.
Klts oldal: gép vétel, üa, "leszállási illeték" :-), javítások, bázis(ok), gépek fenntartása.
Hiba figyelő motor hoz on-line kapcsolat kell, meg kitalálni, h melyik hiba milyen mértékű hibát (->crash) generáljon, ill mekkora "büntetés" (pénzlevonás) jár érte.
Előirt repterv sztem azért nem lessz, mert a küldetést Te fogod választani, h honnan-hova, mit szállítasz.
Pl: (LHBP), 10 utas Kassa 100$/fő, 5 utas Bécs 50$/fő, 3 fő Taszár 1000$/fő
Repülhetsz egy LHBP-LHTA-LOWW-t, ha beleférsz az időbe! (LHTA-n utas, ill. üa felvétel, ha kell!)
bertalba 2008.02.05. 21:24:53
ismét egy ötlet:
ha kiválasztasz egy az FS listájában lévő gépet, a program írja ki a súlyokat. kicsit hasonlóan a CP-hez. arra gondolok, ha megveszem pl. a cessna 182-t, van egy max felszálló tömege, ez tartalmazza az önsúlyt, az üzemanyag súlyát, az utasok ill. az áru súlyát. az önsúlyon felül a rakomány és az üzanyag súlyával lehetne játszani. ha megvan az útvonal, annak függvényében kiszámolja a minimum üzanyag súlyát, és ha messze akarod vinni a cuccot, előfordulhat, h deficites lesz a fuvar, mert az üzanyag többe kerül, mint a fizetség a leszállított áruért.
emlékszel a C64-en futó ELITE nevű progira? na abból jött az ihlet :-)))
ha kiválasztasz egy az FS listájában lévő gépet, a program írja ki a súlyokat. kicsit hasonlóan a CP-hez. arra gondolok, ha megveszem pl. a cessna 182-t, van egy max felszálló tömege, ez tartalmazza az önsúlyt, az üzemanyag súlyát, az utasok ill. az áru súlyát. az önsúlyon felül a rakomány és az üzanyag súlyával lehetne játszani. ha megvan az útvonal, annak függvényében kiszámolja a minimum üzanyag súlyát, és ha messze akarod vinni a cuccot, előfordulhat, h deficites lesz a fuvar, mert az üzanyag többe kerül, mint a fizetség a leszállított áruért.
emlékszel a C64-en futó ELITE nevű progira? na abból jött az ihlet :-)))
abelino 2008.02.06. 09:43:10
ha kiválasztasz egy az FS listájában lévő gépet, a program írja ki a súlyokat.
Természetes! A "nettó" (gép üresen), a pilóta és az MTOW (max felszálló) adott.
Az MTOW felett is engedné felszállni, (ügyes aki ügyes)! Ha MLW (max leszálló) felett száll le (és vmi (par) vert seb feletti sebességgel) -> futómű törés, etc. Ha a vert sebessége kisebb mint a (par) -> csak (a szokásosnál) jobban amortizálódik a gép. Ha MLW alatti tömeggel száll le akkor meg nincs semmi.
Szóval az üzemanyaggal (távolság és kicsit szállított tömeg fv), és a szállított tömeggel leeht majd variálni.
Hogy honnan számítjuk ki, h adott gép mennyit fogyaszt? ??? (Ezt majd még ki kell találni, de pl a repülésekről vezetett statisztika segit ebben!)
Természetes! A "nettó" (gép üresen), a pilóta és az MTOW (max felszálló) adott.
Az MTOW felett is engedné felszállni, (ügyes aki ügyes)! Ha MLW (max leszálló) felett száll le (és vmi (par) vert seb feletti sebességgel) -> futómű törés, etc. Ha a vert sebessége kisebb mint a (par) -> csak (a szokásosnál) jobban amortizálódik a gép. Ha MLW alatti tömeggel száll le akkor meg nincs semmi.
Szóval az üzemanyaggal (távolság és kicsit szállított tömeg fv), és a szállított tömeggel leeht majd variálni.
Hogy honnan számítjuk ki, h adott gép mennyit fogyaszt? ??? (Ezt majd még ki kell találni, de pl a repülésekről vezetett statisztika segit ebben!)
abelino 2008.02.06. 09:44:33
emlékszel a C64-en futó ELITE nevű progira?
Nem. Nekem Spectumom volt :-)))
Nem. Nekem Spectumom volt :-)))