HTML

FS Economic Add-on

Tele van a búrám, a különböző gazdasági jellegű kiterjesztéseknek a hibáival. Elhatároztam, hogy majd én most ..., majd teljesen ..., majd igazán ... !

Friss topikok

  • immortalis: Helyzet? (2008.12.03. 20:19) 0.0.3.3-s verzió
  • abelino: GMT vagy LT kérdés eldőlt. GMT (2008.03.21. 13:05) Idő
  • bertalba: egy mai észrevétel, amit érdemes lenne megfontolni, ill. elraktározni, v valamit kitalálni rá. szó... (2008.02.23. 20:38) Követelmények ...
  • abelino: emlékszel a C64-en futó ELITE nevű progira? Nem. Nekem Spectumom volt :-))) (2008.02.06. 09:44) Követelmények

Címkék

Követelmények ...

2008.02.01. 12:31 abelino

"Cég" jellemzője (szokás szerint) rövidités -> ezt fogja majd az egyes flight-ok elé tenni. (Pl:ACA)
  • Lehessen flight-okat definiálni!
  • A flight-okat timetable-be lehessen szervezni! A timetable-ban szereplő flight-ok közé vmilyen arányszámban (par) több/kevesebb árut/embert generáljon a prg.
  • a hét mely napján (több is, ill. kéthetente, havonta)Pl:x2x4x6x, 12345xx, xxxxx6x
  • járatszám
  • induló reptér Pl:LHBP
  • cél reptér Pl:HECA
  • A sikeres flight végén tipus (title), fogyasztott üa mennyiséget, időt, stb., statisztikai célból tárolja!
  • next flight !!! Ezzel lehet majd több megállós útvonalakat szervezni! (Pl: LHBP-HECA-OEJN-HUEN-HTDA-FAJS-FACT) !!!
  • Igy lehet egyszerüen, könnyen LHBP-ről FACT-ba elszállítani bármit. Persze a pénzt csak akkor kapod meg, ha FACT-ban beálltál vmelyik GATE, vagy PARK-ra, kerékfék behúz, motor leáll, generátor, battery kikapcsol.

    11 komment

    A bejegyzés trackback címe:

    https://fsea.blog.hu/api/trackback/id/tr6320807

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    bertalba 2008.02.01. 20:12:10

    Az ötlet jó! de kiegészíteném:
    - a következő automatikusan generált út, az előzőben célként megjelölt reptér 20nm közelében legyen, vagy jobb, ha maga a célreptér, így el lehet kerülni a "felesleges" repüléseket... (talán valamivel életszagúbb a dolog)
    - arra az időre, amíg nem a parkolóban porosodik a géped, számolja fel a reptéri illetéket. Pl. LHBP febr 02 --> LHPR de csak febr 04-én mész tovább, a tárolási időre számoljon fel költséget. Fogalmam sincs hogy lehet ezt nyomonkövetni, de.... :-)
    - a generált utat online repülésekhez is lehessen használni

    bertalba 2008.02.02. 22:04:31

    hali
    most jöttem rá, hogy a CP-ban ha az indulási reptérről egy másik célpontra van több szállítmány is, akkor azokat lehet egyszerre szállítani. Sztem érdemes lenne megfontolni, így egy fuvarral több pénzt lehet keresni..

    abelino 2008.02.04. 09:43:17

    - a következő automatikusan generált út, az előzőben célként megjelölt reptér 20nm közelében legyen, vagy jobb, ha maga a célreptér, így el lehet kerülni a "felesleges" repüléseket... (talán valamivel életszagúbb a dolog) Nem értem! Én úgy gondoltam, h a prg csak az árukhoz/emberekhez generálja, h honnan-hova. Ténylegesen, h honnan-hova repülsz azt Te választod ki, és rakodsz fel a "honnan" reptéren lévő árukból/emberekből, amennyi belefér a gép MTOW (maximális felszálló súly)-jába. Igy lehet, h pl. LOWW-ra generált árut (előzőleg) már elvitted pl. EDDF-re, és most (más áruk/emberek mellett) EDDF-ről viszed pl. LHBP-re, pedig az áru cél reptere pl. OSDI. (És majd egy (több) következő fuvarral fog eljutni a cél reptére!

    abelino · http://fsaitb.uw.hu 2008.02.04. 10:06:36

    - a generált utat online repülésekhez is lehessen használni (A fentebbi hozzászólásom fv-ben ezt a megjegyzést végképp) Nem értem! Légyszíves bővebben fejtsd ki! (Ugyanis annak, h honnan-hova repülsz, semmi köze, h on-line, vagy off-line repülsz!)

    abelino · http://fsaitb.uw.hu 2008.02.04. 10:09:23

    hali most jöttem rá natürlich! :-)

    bertalba 2008.02.04. 19:07:48

    hali

    most, h visszaolvasok, látom, elírtam!
    természetesen amikor a reptéren porosodik a gép húzamosabb ideig. (de sztem ráértetted)

    - az off-online úgy értem, ha már egyszer online repülsz, legyen értelme, legyen érte pénz. így még életszagúbb.. így értetted te is?

    bertalba 2008.02.04. 19:32:44

    példa egy fuvarra:
    - géped LHPB-n áll, a reptéren kiválasztani a lehetséges szállítmányokat, ezekhez társít célrepteret, v. a cél reptér ICAOját --> LHPR kidobja a lehetséges termékeket: sör, bor, pálinka
    - LHPR leszáll, kipakol, fizetség felvesz
    - LHPR-n a történet hasonló, én kiválasztom a célrepteret, reptereket: LHFM, babszem, LOWW zöldborsó bepakol
    - LHFM leszáll, babszem kipakol, fizetés felvesz (ha van aktuális szállítmány LOWW-re, bepakol)
    - felszáll, LOWW-n leszáll, kipakol, stb.
    - innen én mindenképp LHBP-re akarok menni, ha van fuvar LHBP-re, akkor bepakol, ha nincs akkor választ egy lehetséges, 20nm körben fekvő repteret, ahonnan van LHBP-re, üresen átmegy, bepakol és leszállít...

    így tisztább a dolog?

    abelino · http://fsaitb.uw.hu 2008.02.05. 10:51:57

    "az off-online úgy értem, ha már egyszer online repülsz, legyen értelme, legyen érte pénz. így még életszagúbb.. így értetted te is?"
    Én úgy értettem, h a prg működése független az on-line, off-line repüléstől.

    abelino · http://fsaitb.uw.hu 2008.02.05. 10:53:53

    "így tisztább a dolog?"
    Sokkal. Gyk. lesz még egy fül, ahol megkeresheted, h az aktuális reptérről (környezetésből (par) nm-ön belül), egy adott cél reptérre milyen fuvarok várakoznak.

    bertalba 2008.02.16. 23:35:12

    egy ötlet a gépek javításával kapcsolatban:
    - mi lenne, ha a gépeket csak a saját állomáshelyen (helyeken) lehetne javítani
    - persze ez csak az időszakos javításokra vonatkozik
    - ha a meghibásodás értéke a repülés-biztonságot veszélyezteti, természetesen lehessen javítást eszközölni bárhol, de felár ellenében.

    bertalba 2008.02.23. 20:38:36

    egy mai észrevétel, amit érdemes lenne megfontolni, ill. elraktározni, v valamit kitalálni rá.
    szóval felraktam az fs2004-et (kíváncsiságból).
    elindítottam a CP-otot, és az FSX-el elért pénz értéket mutatta de a már korábban megvásárolt repgépet nem, ezzel még nem is lett volna hiba, mert a gép FSX specifikus. szóval vásároltam egy újat, levonta a pénzt. csináltam egy kanyart. hozzáadta a pénzt. visszaléptem FSX alatt, és a repgépem eltűnt! szőrén szálán. vehettem egy újat, persze a tartalék pénz is elveszett. amikor visszatértem fs2004-re megint vehettem egy új gépet, mert a korábban megvett gép eltünt! ami érdekes, az állomáshellyel nem volt kavarc. maradt minden a régiben.
    szóval arra is oda lehetne ill. kéne figyelni, h melyik progi hogy kezeli a gépeket, és főleg a pénzt. ja és ami még feltűnt, ugyanannak a gépnek az fs2004 alatt és az FSX alatt más-más volt az ára. fs2004 kedvezőbb...
    süti beállítások módosítása